شناسهٔ خبر: 42354 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور انجام شد

تجلیل از مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به دلیل توفیق در اعزام راهیان نور

شعبانعلی خاوری در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور گیلان از مدیرکل راه و شهرسازی استان به جهت عملکرد موفق در اعزام راهیان نور سال ۹۵ قدردانی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی گیلان، سردار عبداله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان  گیلان گفت: هدف از راهیان نور ارائه گزارش کار نیست و تنها آنهایی در راهیان می‌توانند باشند که اخلاص دارند چون اداره راهیان نور در کشور بر اساس هزینه‌ها نیست و همچون جریان جنگ اداره می‌شود.

وی  با اذعان به اینکه آنهایی در راهیان می‌توانند به‌عنوان خادم حضورداشته باشند که دارای اخلاص باشند بیان کرد: حرکت اساسی رزمنده‌ها بر اساس اسلام و فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) بود.

عبداله‌پور با بیان اینکه تشنگی شهدا قابل ‌درک نیست مگر اینکه حادثه حضرت ابوالفضل (ع) و علقمه را به خاطر داشته باشیم، گفت: علائم شهدا در رفتار عاشورایی و سیره آنهاست و با گزارش کار و این حرف‌ها کاری از پیش نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه افراد زیادی هستند که در راستای فرهنگ مقاومت و راهیان نور زحمت می‌کشند اما دیده نمی‌شوند افزود: شهدا در هر جای زمین که باشند تاثیرگذار هستند و هر که در مسیر شهدا باشد، شهیدان یاری‌گر وی خواهند شد.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از علی خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به جهت عملکرد موفق در اعزام راهیان نور سال ۹۵ تجلیل به عمل آمد.

نظر شما