شناسهٔ خبر: 42381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در لارستان برگزار شد:

برگزاری آزمون الکترونیکی نشان تعالی HSE در لارستان

علی منصوری رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از برگزاری آزمون الکترونیکی نشان تعالی HSE خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، علی منصوری رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از برگزاری آزمون الکترونیکی نشان تعالی HSE خبر داد.

منصوری گفت: اجرای طرح اعطای نشان تعالی HSE (بهداشت، ایمنی، محیط) به پیمانکاران و مجریان ساختمانی و استفاده از کارشناسان سطح استان‌های کشور جهت ارزیاب، برای اولین بار در سطح کشور انجام شد و آزمون پایان دوره آن نیز به صورت الکترونیکی در لارستان با مشارکت ۲۲ نفر همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی با اشاره بر اینکه این دوره با همکاری دفتر مقررات ملی کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه تهران صورت گرفته افزود: در پایان با توجه به امتیازات کسب شده توسط شرکت‌کنندگان از طرف دبیرخانه، نشان تعالی HSE تعیین شده و پس از انجام مصاحبه‌های تخصصی موردنظر به عنوان ارزیاب در طرح مذکور اقدام به فعالیت و نسبت به امتیازدهی به پیمانکاران و مجریان ساختمانی و اعطای نشان تعالی HSE اقدام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پیمانکاران متقاضی هم می‌توانند جهت کسب اطلاعات لازم جهت ثبت‌نام در این طرح و استفاده از مزایای آن به اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان و یا به سایت www.hseawards.com مراجعه فرمایند.

نظر شما