شناسهٔ خبر: 42406 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام می‌شود:

افتتاح ۸۱.۵ کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی

راه روستایی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از افتتاح ۸۱.۵ کیلومتر راه روستایی استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری با اشاره به افتتاح ۸۱.۵ کیلومتر راه روستایی در استان طی هفته دولت، اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ بر ۱۹۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۲۱۸ خانوار روستایی استان از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به افتتاح پنج پروژه راه روستایی در شهرستان طبس طی این هفته اشاره کرد و عنوان داشت: این پروژه‌ها شامل آسفالت محور چاه مسافر، احداث و آسفالت راه روستایی قوامیه، آنتنی راه روستای راه‌آهن- عشق‌آباد، راه روستایی تقی‌آباد- غنی‌آباد و احداث و آسفالت پیکوه- نیستان است.

جعفری با بیان اینکه در شهرستان بیرجند نیز طی این هفته سه پروژه راه روستایی به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: احداث و آسفالت راه روستایی قطر گز- دوراهی هج و نج-چلونک، راه حصارسنگی-افکشت و احداث و آسفالت راه تاج کوه از جمله این پروژه‌ها است.

وی احداث و آسفالت راه روستایی بشرویه –چاهنو با اعتبار چهار میلیارد ریال، راه روستایی زرگر-عیلکی در شهرستان خوسف با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، احداث و آسفالت راه روستایی عبدله-پیرزنوک، بهسازی و آسفالت راه روستایی بیدسک-منند و روستای دستگرد-رزه شهرستان در میان را از دیگر پروژه‌های افتتاحی این هفته عنوان کرد.

نظر شما