شناسهٔ خبر: 42426 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با صدور نامه‌ اعلام شد:

قدردانی وزیر راه و شهرسازی از رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی/ اعتماد مجلس به وزارتخانه بار مسئولیتمان را دوچندان کرد

آخوندی وزیر راه وشهرسازی طی ارسال نامه‌ای به رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از زحمات آنان در طول فرآیند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی كابینه دولت دوازدهم قدردانی كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی طی ارسال نامه‌ای به رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از زحمات آنان در طول فرآیند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی كابینه دولت دوازدهم قدردانی كرد.

متن نامه دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:

رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

احتراما وظیفه دارم از دقت نظر و رویكرد حرفه‌ای شما نمایندگان عزیز در جریان رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور محترم و حسن اعتمادی كه به اینجانب داشتید سپاسگزاری نمایم. بی‌گمان، مدیریت وزارتخانه زیرساختی گسترده‌ای چون وزارت راه و شهرسازی كه روزانه نیاز به اخذ تصمیم‌های كلیدی و مهم دارد، بدون هم‌رأیی و هم‌دلی مجلس شواری اسلامی امكان‌پذیر نیست.

اینك اعتمادی كه به این وزارتخانه ابراز شد بار مسئولیت اینجانب و سایر مدیران و همكارانم را در سراسر كشور دوچندان می‌كند.

امید است كه بتوانم با توكل به ذات باریتعالی و با همكاری بی‌دریغ مجلس شورای اسلامی و با هماهنگی و پشتیبانی قوه قضائیه و با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راه آبادانی كشور و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش كوشا و موفق باشیم.

 

نظر شما