شناسهٔ خبر: 42448 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه- شاندیز خبر داد:

رفع تصرف ۷۸ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان طرقبه شاندیز

رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز از رفع تصرف حدود ۷۸ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، رضا ناصری تاجور با بیان اینکه شهرستان طرقبه -شاندیز ویژگی‌های مختلفی از جمله همجواری با کلان‌شهر مشهد، توریست پذیری و ارزشمندی زمین‌های منطقه بهره‌مند است، یکی از دغدغه‌های این اداره را حفظ و حراست از اراضی ملی دانست و گفت: از ابتدای سال ۹۶ یگان حفاظت این اداره موفق به رفع تصرف ۷۸ هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال شده است.

وی افزود: ۲۸ مورد توقف عملیات تصرف اراضی ملی در شهرستان به انجام رسید که منجر به معرفی متصرفان به مراجع قضایی گردید و همچنین در این راستا بیش از ۳۰ مورد متصرف به یگان حفاظت شهرستان احضار شدند.

وی در ادامه گفت: تمامی اقدامات با پیگیری مستمر مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی و نیز دادستانی شهرستان طرقبه شاندیز صورت پذیرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز به شهروندان هشدار داد قبل از خرید هرگونه زمین حتماً از غیر ملی بودن آن از طریق اداره راه و شهرسازی و دیگر مراجع ذیربط اطمینان حاصل کنند.

نظر شما