شناسهٔ خبر: 42459 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

قاسم زاده خبر داد:

برقراری دو مسير جدید پروازی از فرودگاه مشهد/ پروازهای خارجی فرودگاه مشهد به ۲۴ مسیر افزایش یافت

فرودگاه مشهد مديركل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از برقراری دو مسیر پروازی جدید از فرودگاه مشهد خبر داد و گفت: سالانه حدود ۷۰ هزار پرواز در فرودگاه مشهد نشست و برخاست دارند که این آمار با رشد ۲۰ درصدی هرسال در حال افزایش است.

محمد باقر قاسم زاده مديركل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از برقراری دو پرواز جدید در مسیر خارجی از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد خبر داد.

وی به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت:  پروازهای مسیر مشهد به باکو سال گذشته انجام می‌شد که متاسفانه متوقف شده بود و به دلیل درخواست مردم عزیز استان از این به بعد پرواز جدیدی در مسیر مشهد - باکو از این فرودگاه انجام می شود.

قاسم زاده با توضیح اینکه شرکت هواپیمایی آتا عملیات انتقال مسافرین در این مسیر جدید را برعهده دارد، گفت: روز جمعه ۱۰ شهریور ماه نخستین پرواز راس ساعت ۱۹:۳٠ فرودگاه مشهد را به مقصد باکو ترک خواهد کرد و روزهای سه شنبه هر هفته از باكو به مشهد پرواز انجام خواهد شد.

قاسم زاده هم‌چنین خبر داد که پرواز مشهد - دمشق نیز از هفته  آینده در فرودگاه مشهد راه اندازى مي‌شود و گفت: بر این اساس مسیرهای خارجی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به ۲۴ مسیر افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد:سالانه حدود ۷۰ هزار پرواز در فرودگاه مشهدنشست و برخاست دارند که این آمار با رشد ۲۰ درصدی هر سال در حال افزایش است.

به گفته ی مديركل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی طی دو سال گذشته تعداد اعزام و پذیرش مسافران از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسیده است و در سال گذشته بيش از ۱۰ميليون و صد وپنجاه هزار مسافر از این فرودگاه اعزام و پذيرش شده اند.

نظر شما