شناسهٔ خبر: 42463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت انجام می‌شود:

جزئیات بهره‌برداری از پروژه‌های فنی راه و شهرسازی هرمزگان

روح اله محسن زاده مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی هرمزگان از افتتاح چند پروژه حوزه فنی اجرایی راه و شهرسازی استان هرمزگان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان هرمزگان، روح‌الله محسن زاده مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی هرمزگان در بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی، اجرای پروژه‌های عمرانی را گامی بلند برای توسعه استان در آینده‌ای نزدیک برشمرد.

وی بازدیدهای میدانی از روند اجرای پروژه‌های استانی در راستای تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را مهم دانست و ادامه داد: تمامی سعی‌مان بر این است که پروژه‌ها را در حداقل زمان ممکن به اتمام برسانیم و با توجه به اینکه برنامه تدوین شده با زمان‌بندی مشخصی در این راستا در نظر گرفته شده، تحقق این مهم را تسهیل کرده است.

محسن زاده اذعان داشت: از شاخص‌های این پروژه‌ها استفاده از معماری بومی استان هرمزگان است زیرا ساخت و سازهایی که بدون توجه به معماری ایرانی و بومی انجام می‌شود موجب بی‌هویتی و دوری از معماری اصیل می‌شود و متأسفانه در گذشته بدون توجه به شرایط اقلیمی منطقه بناهای نامتناسب ساخته شده‌اند.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی هرمزگان همچنین از افتتاح سالن ورزشی برنطین، سالن ورزشی بندر مقام، سالن ورزشی کشار، سالن ورزشی گروک، کتابخانه عمومی بندرلنگه، کتابخانه عمومی میناب، مرکز حمایتی بندرلنگه، مجتمع فرهنگی هنری تنب بزرگ و مرکز حمایتی توکهور هشتبندی با اعتباری بیش از ۲۰۴ هزار و ۸۸۵ میلیون ریال با مساحت ۱۷۹۰۳ مترمربع در هفته دولت خبر داد.

نظر شما