شناسهٔ خبر: 42477 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سیاوش رضوانی خبر داد:

شاخص‌های عملكردی سيستم مديريت يكپارچه در بندر نوشهر مورد مميزی قرار گرفت

کشتی روسی بندر نوشهر ‌مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از ممیزی شاخص‌های عملکردی بندر نوشهر در حوزه‌های مديريت كيفيت، مديريت ایمنی و بهداشت و محیط زیست با حضور تیم ممیزي شركت گواهينامه دهنده (CB)خبر داد.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سیاوش رضوانی روز سه شنبه در حاشیه نشست اختتامیه گروه ممیزی با اعلام این مطلب افزود: این ممیزی بر اساس الزامات استانداردهای مدیریتی و چابك سازي فرايندهاي اداره كل با رويكرد مديريت يكپارچه و افزايش ضريب ايمني در عملكرد بندر و توجه به مديريت HSE صورت پذیرفت.

‌ وی اظهار داشت: گروه ممیز، طی این فرآیند، میزان انطباق کلیه فرآیندهای حاکمیتی، اصلی، پشتیبانی و مدیریتی و عملکرد مرکز ایمنی و آتش نشانی بندر نوشهر را با استانداردها و الزامات درون سازمانی و بین المللی  مقایسه کرده و ضمن بررسی مستندات موجود، گزارش یافته های خود را ارائه نمودند.

‌ رضوانی ابراز امیدواری کرد با شناسایی نقاط قابل بهبود، زمینه ی مناسب برای رفع کاستی‌ها و گسترش پوشش الزامات كيفي، ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی فراهم گردد.  

‌گفتنی است تیم ممیزی ضمن قدردانی از اهتمام جدی و حمايت هاي همه جانبه مدير کل و ديگر مسئولان اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران از این موضوع مهم و حیاتی، از تغييرات ايجاد شده در سيستم مديريت ايمني، بهداشت و محيط زيست ابراز خرسندي كردند.

نظر شما