شناسهٔ خبر: 42479 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با صدور بيانيه‌ مطرح شد:

قدردانی وزير راه و شهرسازی از تشكل‌های صنفی/ بخش عمده‌‌ عملکرد وزارتخانه محصول مشاركت تشكل‌هاست

آخوندی وزیر راه وشهرسازی با صدور بيانيه‌ای از پشتیبانی‌های دلگرم کننده تشكل‌های صنفی در جریان راي اعتماد نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی به هيات وزيران قدردانی كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  متن كامل بيانيه عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی خطاب به  تشكل‌های صنفی به شرح زير است.

این پیام را برای  شما عزیزان می‌نویسم تا از پشتیبانی‌های دلگرم کننده شما در جریان راي اعتماد نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی به هيات وزيران دولت دوازدهم سپاسگزاری کنم.

وزارت راه‌وشهرسازی به عنوان یک وزارتخانه زیربنایی، تمام فعالیت‌های توسعه‌ای و خدماتی خود را در هماهنگی و  همکاری با شما به منصه ظهور رسانده و می‌رساند. بنابراین، وقتی من در مجلس از عملکرد بخش می‌گفتم، بی‌گمان بخش عمده‌ای از آن محصول مشارکت، زحمت و تلاش شما و همكاري سازنده و سالم با تشكل هاي صنفي  بوده و هست و امیدوارم که بتوانم به این رویه در آینده نیز ادامه دهم و تا آنجا که می‌توانیم این ارتباط را  بارورتر، سودمندتر و مؤثرتر نماییم.

همانگونه كه استحضار داريد براي تكميل پروژه‌هاي موجود در وزارت راه و شهرسازي و همچنين براي رسيدن به اهداف ۱۴۰۴، ظرف ۸ سال آتی مي‌بايست سرمايه گذاري هاي زيادي در زيرساخت‌هاي حمل‌ونقل  صورت گیرد. قطعا این اتفاق بدون مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست. اگر نبود ايمان به توانايي علمی و حرفه‌ای شما به‌عنوان ستون فقرات توسعه ایران تا اینجا نیز به پیش نمی‌رفتیم. در همین مدت نیز به کمک شما موفق شدیم در این بخش سرمايه‌گذاري هاي سالم و مؤثري داشته باشیم. شما بیش  از هر کس دیگری می‌دانید، از روزي كه مسئوليت وزارتخانه را برعهده گرفتم تلاش کردم مبارزه با فساد، شفاف‌سازي، دسترسي آزاد به اطلاعات و رقابت را سرلوحه‌ی کارهای وزارتخانه قراردهم. مدعی نیستم که دراین  راه موفقیت کامل کسب کردم، لیکن می‌توانم بگویم که بهترین سعی خود را مبذول داشتم.

بر اين باوربوده و هستم  كه  ايران عزيز همواره سرشار از وجود انسان‌های کوشا، دانا، صدیق و پاکنهادی  بوده و هست که در  قلمرو فعالیت خود باکرامت و بزرگواری مثال‌زدنی، گوهر تابناک انسانی را پاس داشته و به مردم این دیار خدمت کرده و می‌کنند تا از این رهگذر نقشی ماندگار در بهروزی و توسعه جامعه خویش ایفا نمایند. بی‌گمان، شما ياري‌رسانان سرزمين ايران شهري در زمره این سرافرازان ‌می‌باشید. اینجانب گواهی می‌دهم که طی این چند سالی که افتخار مسئولیت وزارتخانه و همکاری با شما ارجمندان را داشتم، علیرغم تنگناهای مالی و مطالبات عقب‌افتاده‌تان، در پیشبرد اهداف توسعه ملی ایران و آبادانی آن از هیچ‌کوششی دریغ نکردید.  این ارتباط و این سرمایه‌ی اجتماعی بزرگترین سرمایه‌ی ملی است که ما را به آینده درخشان ایران امیدوار می‌کند. من بیش از آنکه به خدمات این وزارتخانه ببالم به این سرمایه‌ی اجتماعی و این حس همدلی بین شما و وزراتخانه افتخار می‌کنم.

هم اكنون كه مجددا توانستم اعتماد نمایندگان محترم مجلس شوراي اسلامي را کسب كنم  این موفقیت را پرتوی از همکاری شما و همکاران من در وزارتخانه مي دانم . این نشان داد که خورشيد راه‌ِ راست نهایتا پرفروغ است و از پس همه‌ی ابرها خود را نشان خواهد داد. بیایم از این سرمایه بزرگ بیش از گذشته مراقبت  نماییم و آن را دستمایه توسعه ایران کنیم.

باردیگر اجازه می‌خواهم مراتب سپاس و قدرشناسی خود و مدیران و همکاران وزارتخانه را از همراهي و همكاري بي‌دريغتان ابلاغ نمایم. به امید آبادانی، توسعه و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران.

عباس آخوندي

وزير راه و شهرسازي

نظر شما