شناسهٔ خبر: 42495 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان برگزار شد:

جزئیات نشست هم‌اندیشی بازآفرینی شهری پایدار محلات با ساکنین محله کبابیان همدان

محمدرضا قرایی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری استان همدان از تشکیل نشست هم‌اندیشی با ساکنین محله با ارزش و تاریخی کبابیان شهر همدان با موضوع آغاز عملیات اجرای طرح جداره سازی محله کبابیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدرضا قرائی عنوان کرد: محله کبابیان همدان با مساحت حدود ۳ هکتار که طرح احیاء، بهسازی و بازآفرینی آن در سال ۱۳۹۳ در کمیسیون ماده پنج شهر همدان مصوب شده است.

وی ادامه داد: موضوع اجرای جداره سازی محله کبابیان با شرکت انگاره ایده سبز به‌عنوان پیمانکار با برآورد ۲۲۳۰ میلیون ریال قرارداد تنظیم و عملیات اجرایی آن آغازشده است.

همچنین در این نشست دکتر نقدی و دکتر موسوی و دکتر سجادزاده به عنوان مهندسین مشاور تهیه‌کننده طرح، حاضر و در یک فضای صمیمی در خصوص مسائل اجتماعی از جمله مشارکت ساکنین و ارزش و هویت محله و مسائل فنی اجرای طرح و جزئیات آن با ساکنین محله و هیئت امنای مسجد محله کبابیان صحبت کردند.

در پایان ساکنین محله کبابیان سؤالات خود را مطرح و آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری به منظور اجرای این طرح بسیار مهم و با ارزش که همان نمونه الگوی بازآفرینی است اعلام کردند.