شناسهٔ خبر: 4251 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سخنگوی دولت در جمع مدیران گیلان بیان کرد؛

مسکن و اشتغال دو اولویت مهم دولت برای تامین منابع ویژه در سال آینده

محمدباقر نوبخت محمدباقر نوبخت در نظر گرفتن منابع در حوزه‌های مسکن و اشتغال را از برنامه‌های مهم دولت در سال آینده دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جمع مدیران گیلان گفت: دولت به‌دنبال توافق‌ها و همکاری‌ها برای تسریع در ارائه خدمات مختلف به مردم است و در سال آینده برای اشتغال و مسکن منابعی در نظر گرفته شده ‌تا در این زمینه با همکاری استان‌ها فعالیت کند.

سخنگوی دولت تأکید کرد: دولت به‌دنبال افزایش سرمایه‌گذاری در کشور است و استانداران باید از سرمایه‌گذاران استقبال کنند و حمایت انجام دهند و موانع اداری را برطرف کنند تا بتوانیم به رشد و شکوفایی مد نظر دست یابیم.

وی با بیان اینکه دولت اعتبارات را برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام، دستمزد نظام اداری و یارانه‌ها در شرایطی تخصیص می‌دهد و پرداخت می‌کند که قیمت نفت از ۱۰۸ دلار سال گذشته در حد ۴۸ دلار است، اظهار کرد: امید دولت به تدبیر او است و از کاهش قیمت نفت اظهار عجز نمی‌کند.

نوبخت افزود: هرقدر منابع تقلیل یابد با تدبیر و تشخیص کشور اداره می‌شود همان گونه که در این ۳۶ سال اداره شد.

معاون رئیس جمهور گفت: انقلاب اسلامی ایران از منظرهای مختلف و ابعاد متنوع قابل تحلیل و تحقیق است، یکی از ویژگی‌هایی که در این انقلاب نهادینه شد توجه به محرومان و انسان‌های شریفی است که به هر دلیلی از حقوق مسلم و رفاهی خود محروم بودند، این توجه قابل اهمیت و تقدیس است./ 

برچسب‌ها:

نظر شما