شناسهٔ خبر: 42535 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط استاندار ایلام صورت گرفت:

کلنگ احداث مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام به زمین زده شد

میرجعفریان با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام و همکاری شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران کلنگ احداث مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام در اولین روز هفته دولت توسط استاندار ایلام به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، طی مراسمی با حضور استاندار ایلام، معاونین استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، کلنگ احداث مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی به زمین زده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: به منظور ساماندهی افراد بی‌سرپرست و اشخاصی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند و آموزش و توانمندسازی و حمایت از این اشخاص نیاز به یک مرکز مجهز در شهر ایلام احساس می‌شد که با پی گیری این اداره کل و همکاری مسئولین استان و اداره کل بهزیستی مقرر گردید این مرکز در یکی از سکونتگاه‌های هدف استان احداث گردد.

میرجعفریان افزود: مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام با زیربنای ۳ هزار مترمربع در ۳ طبقه با اسکلت بتنی احداث خواهد شد.

وی اعتبار ساخت این مرکز را از محل اعتبارات ملی وزارت راه و شهرسازی (شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران) و اعتبارات استانی عنوان کرد.

نظر شما