شناسهٔ خبر: 42537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی کسب رتبه اول کشوری صورت گرفت

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیرکل راه وشهرسازی استان

توحید اخلاقی استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان برای كسب رتبه اول كشوری در اجرای پروژه‌های عمرانی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های توحید اخلاقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در کسب رتبه اول کشوری توسط این اداره‌کل درمیان ادارات ‌کل راه و شهرسازی استان‌های کشور تجلیل کرد.

 دراین لوح تقدیر آمده است: بی‌تردید پیشبرد اهداف والای دولت تدبیر و امید در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی با تلاش صمیمانه و دلسوزانه مدیران و مسئولانی که دل در گرو خدمت به مردم دارند میسر می‌شود.

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌های موفقیت‌آمیز آن اداره‌کل که منجر به اخذ رتبه اول کشوری در اجرای پروژه‌های عمرانی بین ادارات‌کل استان‌های کشور در سال ۹۴ شده است را اعلام می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون همگان را در خدمت به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای شایسته منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.

نظر شما