شناسهٔ خبر: 42556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام شد:

بهره‌برداری از ۸ کیلومتر باند دوم محور گهکم - فورگ در هرمزگان/ افتتاح سه پروژه حوزه فنی و اجرایی راه و شهرسازی در شرق هرمزگان

سالن ورزشی همزمان با سومین روز از هفته دولت باند دوم محور گهکم ـ فورگ در شهرستان حاجی‌آباد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان به بهره‌برداری رسید، این در حالیست که مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از بهره‌برداری ۳ پروژه همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، علی علیزاده مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در مراسم بهره‌برداری از این جاده گفت: این باند ۸ کیلومتر طول دارد که با بهره‌برداری از آن تردد در این مسیر هموارتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای احداث باند دوم محور گهکم ـ فورگ ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد: افتتاح این جاده باعث کاهش تصادف و کم شدن زمان سفر می‌شود.

روح اله محسن‌زاده مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز گفت: از ابتدای هفته دولت تاکنون چند پروژه ورزشی و فرهنگی در شهرستان‌های مختلف هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های شرق هرمزگان افزود: طی این مدت کتابخانه عمومی میناب به مساحت یک هزار و ۵۷ مترمربع و با اعتبار هشت هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، سالن ورزشی چندمنظوره برنطین در رودان به مساحت یک هزار و ۴۴۰ مترمربع و با اعتبار یک هزار و ۴۵۰ میلیون ریال و سالن ورزشی چندمنظوره گروک سیریک به مساحت ۱۴۴۰ مترمربع و اعتبار هشت هزار و ۳۰۰ میلیون ریال در شرق هرمزگان افتتاح و برای استفاده عموم در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی و اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفت.

نظر شما