شناسهٔ خبر: 42568 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام شد:

افتتاح ۹۹۸ واحد مسکن مهر و ۲۰ کیلومتر راه روستایی در استان قزوین

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از افتتاح ۹۹۸ واحد مسکن مهر به طور همزمان در استان و همچنین بهره‌برداری از ۲۰ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: برای بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر یادشده ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی، واحدهای قابل بهره‌برداری در شهرستان‌های این استان را به ترتیب شامل قزوین ۴۶ واحد، البرز ۷۶۰ واحد، تاکستان ۱۴۴ واحد و آبیک ۴۸ واحد اعلام کرده و افزود: این واحدها هم‌اکنون آماده واگذاری به متقاضیان مسکن مهر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه تلاش خواهد شد که هر چه زودتر پرونده واگذاری واحدهای مسکن مهر به پایان برسد، عنوان کرد: این ۹۹۸ واحد با حضور مهندس مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و دکتر همتی استاندار قزوین به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

حق لطفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح‌های آماده بهره‌برداری استان در حوزه راه روستایی افزود: پنج طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی باراجین-شفیع آباد در قزوین به طول سه کیلومتر، مهدی آباد-شاهین تپه در بوئین‌زهرا به طول پنج کیلومتر، سه‌راهی آجربند-مرادآباد در بوئین‌زهرا به طول پنج کیلومتر، آقابابا- نوده لکوان در بوئین‌زهرا به طول پنج کیلومتر و مشهد-علی آباد در شهرستان آوج به طول ۱۵ کیلومتر از جمله طرح‌های مورد بهره‌برداری هستند.

نظر شما