شناسهٔ خبر: 42587 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شرفبافی وعده داد:

برقراری پرواز در فرودگاه اردبیل با ناوگان ATR ایران ایر

هواپیما هما سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد که با افزایش امکانات، ‌تجهیزات و خرید ناوگان جدید ایران ایر در طول هفته، ۴ پرواز با هواپیماهای ATR به اردبیل انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران فرزانه شرفبافی سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جریان نشستی که با حضور شش تن از نمایندگان مردم استان اردبیل در این استان برگزار شد از بین‌المللی شدن فرودگاه اردبیل خبر داد و افزود: با افزایش امکانات، ‌تجهیزات و خرید ناوگان جدید ایران ایر در طول هفته، ۴ پرواز با هواپیماهای ATR به اردبیل انجام خواهد داد.

فرزانه شرفبافی با اشاره به آمادگی کامل ایران ایر برای برقراری مجدد پرواز از فرودگاه پارس آباد مغان اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی مناسب از اردبیل به باکو، وان، اهواز، بندرعباس و مشهد پرواز انجام شود.

علی عابدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری که دیگر سخنران این نشست بود با اشاره به فعالیت ۳۰ دفتر خدمات هوایی در اردبیل، گفت: ما برای راه اندازی دفاتر فروش بلیت در شهرستانهای استان و تحقق شعار "تولید و اشتغال" از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

عابدزاده با اشاره به اخذ موافقت اصولی فرود هواپیمای سبک در شهرستان توریستی سرعین، افزود: برای استفاده هموطنان از سایر هواپیماها تلاش می‌کنیم باندهای فرودگاه اردبیل را به ۴ هزار و ۵۰۰ متر افزایش دهیم.

نظر شما