شناسهٔ خبر: 42616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمین روز از هفته دولت صورت گرفت:

کلنگ مجتمع خدماتی رفاهی رباط قره بیل توسط استاندار خراسان شمالی به زمین زده شد

علی اصغر بدیعی مقدم در چهارمین روز از هفته دولت و در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های متمرکز شهرستان گرمه، کلنگ مجمتع خدماتی رفاهی رباط قره بیل توسط مهندس صالحی استاندار خراسان شمالی به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در هفته دولت و همزمان با افتتاح متمرکز ۳۴ طرح و پروژه شهرستان گرمه که با حضور استاندار، معاونین، مسئولین استانی و شهرستانی انجام می‌شود، این مجتمع خدماتی رفاهی وارد مرحله اجرایی شد.

بدیعی مقدم اظهار کرد: مجتمع خدماتی رفاهی رباط قره بیل با سرمایه‌گذاری دهیاری روستای رباط قره بیل در زمینی به مساحت ۱۶ هزار و ۳۸۰ مترمربع و با سرمایه‌ای بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی افزود: استان خراسان شمالی دارای ۹ مجتمع خدماتی رفاهی در حال بهره‌برداری و ۴ مجتمع در حال ساخت و دو مجتمع دارای موافقت اصولی در حال پیگیری استعلامات است.

محور بجنورد-جنگل گلستان یکی از محورهای مهم و پرترافیک در استان است که ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی یکی از اقدامات مهم برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است.

نظر شما