شناسهٔ خبر: 42618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت انجام شد:

بهره‌برداری از ۷ طرح راهسازی در گیلان

راه روستایی همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۷ پروژه راهسازی در گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، در چهارمین روز از هفته دولت دو پروژه راهسازی در شهرستان رودبار، ۴ پروژه در سیاهکل و یک پروژه در بخش سنگر شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید.
اشکان گوهری رئیس اداره راه و شهرسازی رودبار در جریان بهره‌برداری هم‌زمان از دو پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی رشته رود و روکش آسفالت راه روستایی سیاهرودپشته گفت: این پروژه‌ها به طول ۴.۴ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۵۷۶۰ میلیون ریال در شهرستان رودبار به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌ها، بیش از ۱۶۰ خانوار از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

محمدتقی لطیفی رئیس اداره راه و شهرسازی سیاهکل نیز از افتتاح ۴ طرح راهسازی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۴ پروژه آسفالت راه روستایی جمعاً به طول ۶.۱ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳۰۲۰ میلیون ریال به‌طور همزمان مورد افتتاح قرار گرفت که با اجرای آن‌ها بیش از ۴۰۰ خانوار  از راه آسفالته مناسب برخوردار شدند.

همچنین محمد مجد رئیس اداره راه و شهرسازی رشت از افتتاح آسفالت راه روستایی گیساوندان به طول ۱ کیلومتر خبر داد و افزود: این راه روستایی در بخش سنگر شهرستان رشت واقع است که برای اجرای آن بالغ بر ۱۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نظر شما