شناسهٔ خبر: 42633 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام شد:

کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان دره شهر/ افتتاح پروژه راهسازی واریانت چشمه شیرین

میر جعفریان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان دره شهر با حضور استاندار ایلام کلنگ‌زنی و افتتاح شد، این در حالیست که بهره‌برداری از پروژه راهسازی واریانت چشمه شیرین محور بدره- دره شهر استان ایلام با حضور استاندار آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، در این مراسم که با حضور استاندار ایلام، معاونین استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار دره شهر و جمعی از مدیران و مسئولان استان برگزار شد احداث واریانت وحدت آباد کلنگ‌زنی و ۴ پروژه راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: امروز کنگ واریانت وحدت آباد به منظور افزایش ایمنی و اصلاح مسیر ورودی دره شهر به زمین زده شد و هم زمان بهره‌برداری از مسجد مهر نبی (ص) مسکن مهر، فاز سوم احداث و روکش آسفالت معابر مسکن مهر، پروژه روکش آسفالت راه روستایی شیخ مکان به طول ۳/۵ کیلومتر و روکش آسفالت راه روستایی مهتابی- گرز لنگر به طول ۲ کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان اعتبار این پروژه‌ها را بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال عنوان کرد.

افتتاح پروژه راهسازی واریانت چشمه شیرین

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: طول این واریانت ۳ کیلومتر است که با هدف اصلاح مسیر و حذف پیچ‌های خطرناک محور و افزایش ایمنی تردد احداث گردید و برای اجرای این پروژه ۵۰۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۲۰۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی، انجام گرفته و ۶۵۰۰ مترمکعب بیس و ۱۳۰۰۰ مترمکعب ساب بیس و ۸۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

میرجعفریان اعتبار هزینه شده این پروژه را ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

کلنگ‌زنی احداث راه روستایی چم شالان و بهره‌برداری از طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان آبدانان

به مناسبت گرامی داشت هفته دولت کلنگ احداث راه روستایی چم شالان آبدانان به زمین زده شد و بهره‌برداری از طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان آبدانان با حضور استاندار ایلام به مناسبت گرامی داشت هفته دولت آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مراسم که با حضور استاندار ایلام، معاونین استاندار، فرماندار آبدانان و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد، گفت: طول پروژه راه روستایی چم شالان که امروز کلنگ احداث آن به زمین زده شد ۷ کیلومتر است که برای اجرای آن حدود ۱۱ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

میر جعفریان در خصوص افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان آبدانان گفت: حدود ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان آبدانان که بهسازی و آسفالت شده‌اند امروز به بهره‌برداری رسید که این طرح‌ها شامل راه‌های روستایی گنداب- انجیره، وچ کبود، ژیور- گل گل، گل گل – آب انار می‌باشد که برای انجام این پروژه‌ها ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود علاوه بر این طرح‌ها امروز بهره‌برداری از احداث و آسفالت معابر مسکن مهر شهرستان آبدانان آغاز شد این طرح ۱۵۵۰۰ مترمربع بوده و برای اجرای آن ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نظر شما