شناسهٔ خبر: 42661 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی خوزستان توسط بندرخرمشهر

بندر خرمشهر اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در جشنواره شهید رجایی خوزستان موفق به کسب رتبه اول در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خرمشهر، در این مراسم که روز گذشته همزمان با هفته دولت با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان در محل سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، بندرخرمشهربه عنوان دستگاه اجرایی حائز رتبه اول در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد مورد تقدیر قرار گرفت.

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان در حوزه شاخص‌های اختصاصی بندرخرمشهر با کسب نمره ۱۰۰۰ رتبه اول را در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد کسب کرد.

در این جشنواره که به منظور معرفی دستگاه های اجرایی برتر استان برگزار می شود،عملکرد ۷۵ دستگاه مشمول ارزیابی در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در بخش تکریم ارباب رجوع بندرخرمشهر در بین ۱۰۵ دستگاه اجرایی استان رتبه عالی و در گروه حمل و نقل رتبه سوم را کسب کرد.

لازم به ذکر است؛ در سال گذشته نیز بندرخرمشهر موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد، شاخص های اختصاصی شده بود.

از سال ۷۵ تاکنون ۱۵جشنواره در استان خوزستان برگزار شده و مستندات ارزیابی عملکرد شامل اصل سوم قانون اساسی، سیاست های کلی اصلاح نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون مدیریت خدمات کشوری، مواد ۸۱ و ۸۳ و آیین نامه های آنها و نقشه راه اصلاح نظام اداری مصوب شورای عالی اداری است.

نظر شما