شناسهٔ خبر: 42669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت؛

ساختمان امور مالیاتی شیراز به بهره‌برداری رسید

افتتاح همزمان با هفته دولت ساختمان امور مالیاتی شیراز با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در مراسم افتتاح این پروژه گفت: اداره کل راه و شهرسازی فارس طبق ماده ۵۶ قانون توسعه جمهوری اسلامی ایران به عنوان مجری ذیصلاح دولتی مسئول اجرای پروژه‌های مختلف دولتی و عمومی در سطح استان می‌باشد.

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد اجرا و بهره‌برداری پروژه‌های مختلفی همچون بیمارستان‌ها، ساختمان‌های بیمه سلامت، کتابخانه‌ها و آمفی‌تئاترها از جمله کتابخانه اسناد ملی شیراز و ساختمان‌های مجتمع‌های اداری و پروژه‌هایی همچون ساختمان دیوان محاسبات استان و مجتمع توان‌بخشی و فرهنگی و ورزشی بنیاد شهید بوده‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: تمام پروژه‌های مختلف دولتی و عمومی که در سطح استان توسط این اداره کل احداث شده از لحاظ کیفی و کمی و رعایت مقررات ملی ساختمان از رتبه بالایی برخوردار هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم که کمی و کاستی در اجرای این پروژه‌ها نباشد.

تکاور اذعان داشت: ساختمان اداری امور مالیاتی شیراز در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۲۵۰ مترمربع و در ۴ طبقه احداث شده است.

وی متذکر شد: نوع اسکلت پروژه بتنی است و تمام مقررات ملی ساختمان در آن لحاظ شده است.

نظر شما