شناسهٔ خبر: 4272 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گودرزی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

بارش در مناطق غرب و جنوب غربی کشور/ امروز در خوزستان باران می بارد

بارش باران در شهر کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در غرب و جنوب کشور خبر داد و افزود: امروز در اکثر شهرهای استان خوزستان به ویژه در شهر اهواز باران می بارد.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره وضعیت آب و هوای کشور طی چند روز آینده گفت:  امروز 23 بهمن در برخی از مناطق غرب کشور بارش باران و در ارتفاعات و بخش هایی از مناطق سردسیر بارش برف خواهیم داشت. از بعدظهر امروز از بارش ها در نیمه غربی کاسته می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت وخیم آب و هوای استان خوزستان طی چند روز اخیر گفت: امروز از شدت و میزان گرد و غبار در غرب و جنوب غرب کشور به ویژه  در استان خوزستان به دلیل بارش باران کم می شود؛ به طوری که مطابق  پیش بینی های انجام شده  امروز در اکثر شهرهای خوزستان به ویژه در شهر اهواز  باران می بارد.

گودرزی افزود: امروز همچنین در مناطق سواحل خزری، شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات جنوبی زاگرس مانند چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس بارش رخ می دهد. امروز نیمه غربی خلیج فارس نیز مواج است.

به گفته وی آسمان تهران امروز ابری همراه با بارش باران و در ارتفاعات همراه با بارش برف و مه آلود خواهد بود.

گودرزی خاطر نشان کرد: فردا در اکثر نقاط کشور به ویژه در تهران بارش نداریم و این وضعیت تا اواخر وقت شنبه ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: بیشینه دمای امروز تهران 13 درجه و کمینه دما 9 درجه خواهد بود. فردا کمینه دما به هشت درجه و پس فردا (شنبه) به 6 درجه خواهد رسید که این موضوع نشانه سرد شدن تدریجی هوا است./

نظر شما