شناسهٔ خبر: 42748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۵ پروژه راهداری خراسان جنوبی در هفته دولت

جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تا پایان هفته جاری ۱۵پروژه این اداره‌کل در بخش‌های راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌و ‌نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، جعفر شهامت، مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جمع کارکنان این اداره‌کل با اعلام این خبرگفت: این پروژه‌ها شامل ۱۴ پروژه در حوزه راهداری ویک پروژه در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای است.

شهامت افزود: پروژه‌های بخش راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال شامل روکش آسفالت، تبدیل پل به آبنما، اجرای زیرگذر، ایمن‌سازی جاده‌ها، اجرای روشنائی، اجرای پل پیش ساخته، و اجرای فوکسیل  در شهرستان‌های بیرجند، طبس، سرایان، دیهوک، خوسف، زیرکوه و بشرویه بوده است.

وی در ادامه از افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی زنان القورات  در محور بیرجند - قاین به عنوان یکی از پروژه‌های بخش حمل‌و‌نقل یاد کرد و گفت: این پروژه با کمک سه میلیارد ریالی اداره‌کل جهت آسفالت رمپ ورودی و خروجی مجتمع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه ‌‌گذاری شده که در این هفته به بهره‌برداری رسید.

نظر شما