شناسهٔ خبر: 42755 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح ۱۷ پروژه راه و شهرسازی در استان اردبیل

مراسم مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۷ پروژه راه‌سازی در استان اردبیل به طول بیش از ۶۹ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دولت در بخش مسکن ۲۷۰ واحد مسکن با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: در حوزه راه و شهرسازی در مجموع ۱۷ پروژه را در این ایام مبارک افتتاح می‌کنیم که این پروژه‌ها با صرف هزینه با اعتبار ۲۶۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آماده افتتاح شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه‌های افتتاحی در حوزه راهسازی اشاره کرد و گفت: بهسازی راه رضی – امیرکندی به طول ۵ کیلومتر، بهسازی و آسفالت گردنه حیران به روش مدرن با صرف هزینه یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، لکه‌گیری، روکش آسفالت در محور اردبیل – سرچم به طول ۹ کیلومتر و احداث بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر با ۲۵ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران از جمله پروژه‌های اجرایی است که در فازهای مختلف شاهد تکمیل آن‌ها هستیم.

حیدری به احداث دو تقاطع غیرهمسطح در محور اردبیل – مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: ما در حوزه راه روستایی نیز شاهد عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی در مناطق مختلف هستیم که در مجموع در این حوزه ۱۷ پروژه راهسازی با صرف هزینه ۲۶ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

نظر شما