شناسهٔ خبر: 42792 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولين همايش ترويج مقررات ملّی ساختمان در سال آتی

جلسه مديركل دفتر مقررات ملّي و كنترل ساختمان از برگزاری اولين همايش ملی ترويج مقررات ملی ساختمان در اردیبهشت سال ۹۷ خبر داد.

حامد ماني‌فر، مديركل دفتر مقررات ملّي و كنترل ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري اظهار داشت: در راستاي اهميت آشنايي آحاد جامعه با ساخت‌و‌ساز ايمن و ضرورت آگاهي شهروندان از حقوق شهروندي خود در زمينه ساخت‌و‌ساز كه منجر به افزايش مطالبات اجتماعي از دست‌اندركاران صنعت ساختمان و در نهايت دقت نظر هر ‌چه بيشتر سازندگان در ارائه محصول با كيفيت به مردم به عنوان بهره‌برداران نهايی ساختمان می‌شود، مسئوليت دبيرخانه دائمی ترويج مقررات ملّی ساختمان در اسفند ماه سال گذشته به استان كردستان اعطا و پيرو آن جلسات متعدد هماهنگي در دفتر مقررات ملّی و كنترل ساختمان برگزار شد.

وي عنوان كرد: در آخرين جلسه كه با حضور مديركل راه و شهرسازی و رئيس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد، گزارشی از آخرين وضعيت برگزاری همايش ترويج مقررات ملّی ساختمان از سوی نمايندگان استان به جلسه ارائه و تاريخ برگزاری اين همايش ارديبهشت ماه سال ۱۳۹۷ تعيين شد. همچنين مقرر شد اسامی اعضای شورای سياست‌گذاری و كميته‌های علمي و مشورتی از سوی استان به دفتر مقررات ملّی و كنترل ساختمان پيشنهاد شود.

نظر شما