شناسهٔ خبر: 42810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال غرب کشور در اراک:

تکمیل باند دوم محور توره- بروجرد برغم محدودیت اعتبارات با جدیت در حال پیگیری است

بازدید در جریان سفر یک‌روزه مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال غرب کشور به استان مرکزی، روند اجرایی احداث باند دوم محور توره-بروجرد تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، وجدی در جریان این بازدید میدانی که با اتفاق شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، میرزایی فرماندار شازند و برخی دیگر از مسئولین شهرستان شازند از محور مذکور انجام شد، گفت: احداث و تکمیل باند دوم این جاده پرترافیک و شریانی علیرغم محدودیت اعتبارات با جدیت پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: رعایت دقیق نکات فنی و مهندسی و ایمنی و ضوابط راهداری در ساخت این محور ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در پایان این بازدید اشاره کرد: ۲۵ کیلومتر از محور توره بروجرد در حوزه استان مرکزی (شهرستان شازند) قرار دارد و تاکنون عملیات اجرایی ۵/۷ کیلومتر از مسیر فوق به استان مرکزی تفویض اختیار شده است.

مجید شارقی گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و صعوبت کار، متناسب با تزریق اعتبارات تلاش می‌کنیم در حداقل زمان ممکنه این پروژه مهم را تکمیل نماییم.

گفتنی است در این بازدید یک‌روزه، پیمانکار و مجری طرح مذکور روند اجرای عملیات، جزئیات اقدامات انجام شده و نیز برنامه زمانی بهره‌برداری از کل پروژه را ارائه داد.

نظر شما