شناسهٔ خبر: 42830 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در پایان هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از ۴پروژه تاسیسات بندری با اعتبار ۲۸۸ میلیارد ریال در استان بوشهر

بندر بوشهر همزمان با پایان هفته دولت جمهوری اسلامی ایران چهار پروژه تاسیسات بندری بوشهر با بیش از ۲۲۸ میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حاشیه این آئین در گفت و گو با ایرنا افزود: با افتتاح اسکله‌ های بهسازی شده بندر بوشهر اسکله شمار یک بندر بوشهر پس از تعمیر و بهسازی با سرمایه‌گذاری ۷۱ میلیارد ریال وارد چرخه فعالیت بندری شد.

محمد مهدی بنچاری افزود: به منظور تسهیل حمل‌و نقل دریایی و افزایش ایمنی دریانوردی اسکله شماره ۷ بندر بوشهر نیز با ۷۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی همچنین از افتتاح ناجی ۲۰ بندر دیلم خبرداد و گفت: ناجی ۲۰ به طول ۱۹.۶ متر و آبخور ۲.۸۵ متر و قدرت موتور ۲۱۶۰ کاوآ در راستای مرکز جستجو و نجات دریایی در بندر دیلم با اعتبار ۱۴۰میلیارد ریال به آب انداخته شد.

بنچاری اظهار داشت: همچنین دوربین‌های مدار بسته بندر خارگ نیز با اعتبار ۲ میلیار ریال وارد مدار شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۱۹ دوربین مدار بسته در بندر خارگ راه‌اندازی شد عنوان کرد: این طرح به منظور ارتقاء ایمنی بندر خارگ راه‌اندازی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس ظرفیت مهمی در مراودات تجاری با کشورهای مختلف از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم کرده که برای توسعه این مهم ۱۱ بندر تجاری در نقاط فعال است.

نظر شما