شناسهٔ خبر: 42843 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام شد:

افتتاح راه‌ روستایی در شهرستان‌های رودبار جنوب و کهنوج

افتتاح همزمان با هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولین محلی محور توکل‌آباد سولوئه –حیدرآباد در شهرستان رودبار جنوب و راه روستایی سفید مراد به چاه مرید شهرستان کهنوج افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، رضا آزادی رئیس اداره راه و شهرسازی رودبار جنوب از افتتاح محور توکل‌آباد سولوئه – حیدرآباد که را ارتباطی چهار روستا و همچنین راه کمربندی و اضطراری شهرستان رودبار جنوب محسوب می‌شود، خبر داد.

آزادی گفت: راه روستای مذکور به طول ۳ کیلومتر که با همکاری بخشداری رودبار جنوب آماده و آسفالت گردیده است.

وی همچنین از افتتاح ۲/۳۰۰ کیلومتر روکش محور حیدرآباد که از طرف میدان عاشورا به روستای حیدرآباد وصل می‌شود، خبر داد.

وی در ادامه افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۸۴۲ خانوار با جمعیت بالغ بر ۳۲۴۷ نفر از نعمت راه روستایی آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.

همچنین با حضور دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان راه روستایی سفید مراد به چاه مرید در شهرستان کهنوج افتتاح شد.

یعقوب محمدخانی رئیس اداره راه و شهرسازی کهنوج با بیان اینکه جاده روستایی افتتاح شده به طول ۶ کیلومتر است، تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۶۴۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۵۲۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۲۰۶ نفر از راه روستایی مناسب برخوردار می‌گردند.

نظر شما