به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری رضا جعفرزاده گفت: از ابتدای فروردين ماه تا اواسط مرداماه امسال، به ۴۰۳ مورد شكايات صورت گرفته از طريق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپيمايي كشوري از شركت هاي هواپيمايي و ۲۸۱ شكايت از دفاتر خدمات مسافرت هوايي رسيدگي و اقدامات لازم صورت گرفته است.
وي افزود: در بازرسي هاي مستمر و موردي كارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوايي تهران و شهرستان ها مواردي از جمله عدم تمديد ضمانت نامه، عدم احراز شرايط راه اندازي پس از تعليق در مدت تعيين شده و از همه مهمتر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل هاي سازمان هواپيمايي كشوري محرز و به لغو مجوز ۳۶ دفتر و تعليق ۴۷ دفتر خدمات مسافرت هوايي منجر شد كه از اين تعداد، لغو مجوز ۱۲ دفتر و تعليق ۱۵ دفتر مربوط به استان تهران و بقيه از شهرستان ها بوده است.
جعفرزاده تصريح كرد: در اين مورد نيز عدم حضور مديرعامل و مديرفني، تغيير مكان بدون تاييد سازمان هواپيمايي كشوري، گرانفروشي و صدور بليت No record (بدون اختصاص صندلي) نيز از جمله عوامل تعيين كننده در لغو و يا تعليق اين دفاتر از ابتداي سال ۹۶ تاكنون به شمار مي رود.
نظر شما