شناسهٔ خبر: 42910 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان اصفهان انجام شد:

بازگشت ۲۰ هزار مترمربع زمین به دولت در استان اصفهان

رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: این اراضی در شهرستان آران و بیدگل و به ارزش ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان توسط نیروهای حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و با پیگیری کارشناسان املاک و حقوقی رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی، ۱۹ هزار و ۵۶۰ مترمربع زمین تصرف شده در این شهرستان به دولت بازگردانده شد.

وی با اشاره به مشخصات زمین‌های متصرف شده در این شهرستان گفت: در این اقدام، دو قطعه زمین با مشخصات یک قطعه به مساحت ۱۶۸۰۰ مترمربع از اراضی دولتی پلاک ۲۸۷۵ بخش ۳ معروف به دشت حسن‌آباد به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان و قطعه زمینی با مشخصات ۲۷۶۰ مترمربع از اراضی دولت جمهوری اسلامی ایران واقع در پلاک ۲۸۷۵ بخش ۳ آران و بیدگل به ارزش تقریبی ۲۸۰ میلیون تومان رفع تصرف شد.

گفتنی است این اراضی به‌صورت باغ پسته، دیوارکشی، محوطه‌سازی و به‌صورت تسطیح و  کشاورزی و کرت بندی توسط متصرفین تصرف شده بود که مجدداً به دولت بازگردانده شد.

نظر شما