شناسهٔ خبر: 42935 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

آسیابانپور اعلام‌کرد:

ترابری مسافر در بنادر قشم از ۶.۶ میلیون نفر سفر گذشت

بندر قشم سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از ۲,۶ میلیون تن انواع کالا نفتی و غیر نفتی و ترابری ۶.۶ میلیون نفر- سفر در بنادر مسافری جزیره عجایب هفت‌گانه خلیج فارس طی پنج ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از هرمزگان، "مرتضی آسیابانپور " ضمن تشریح آمار عملکرد بنادر قشم طی دوره زمانی پنج ماهه نخست سال ۹۶ اظهار داشت: طی این مدت، دو میلیون و ۶۱۱ هزار و ۲۳۷ تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، دو میلیون و ۵۹۹ هزار و ۱۷۷ تن مربوط به کالای غیر نفتی و ۵۲ هزار و ۱۲۰ تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات ۵۲ هزار و ۸۲۳ تن کالای غیر نفتی در بنادر این جزیره طی مدت یاد شده سخن به میان آورد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و۴۳۸ تن کالای صادراتی و ۴۷ هزار و ۳۸۵ تن محموله وارداتی طی این مدت صورت گرفت.

آسیابانپور حجم عملیات کابوتاژ کالاهای غیر نفتی در بنادر این جزیره را بالغ بر ۲,۵ میلیون تن اعلام کرد.

این مقام مسؤول همچنین به کارنامه فعالیت های مسافری در جزیره قشم نیز اشاره کرد و گفت: ترابری شش میلیون و ۶۴۵ هزار و ۲۶۱ نفر- سفر در بنادر مسافری این جزیره به ثبت رسید.

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲۹ هزار و ۲۰۷ TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد.

نظر شما