شناسهٔ خبر: 4296 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون مسافری شرکت راه‌آهن:

حدود یک چهارم بلیت‌های نوروزی فروخته شده/ مردم با آرامش اقدام به تهیه بلیت می‌کنند

قطار مسافری معاون مسافری شرکت راه‌آهن با اشاره به ظرفیت دو میلیونی انتقال مسافر با قطار ویژه ایام نوروز ۹۴ گفت: برای نوروز سال ۹۴ در قطارهای کشور حدود دو میلیون ظرفیت مسافری ایجاد شده که از آغاز پیش‌فروش تا صبح امروز کمتر از یک چهارم بلیت قطارها بفروش رفته است.

سیدمحمد راشدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: برای سفرهای نوروزی ۹۴ حدود دو میلیون صندلی در قطار‌ها ظرفیت ایجاد شده است که از زمان آغاز پیش‌فروش (چهارم بهمن‌ماه امسال) تاکنون حدود ۴۸۰ هزار فقره بلیت قطارهای مسافری نوروزی بفروش رسیده است.

وی ادامه داد: حدود سه چهارم از ظرفیت‌های ایجادی ریلی نوروزی باقی مانده است که برای فروش آن‌ها عجله‌ای نداریم و معتقدیم مردم باید با آرامش و به دور از صف‌های طولانی بلیت قطار مسیرهای مورد نظر خود را خریداری کنند. البته همچنان فرصت برای خرید بلیت قطار وجود دارد و بیش از یک ماه با آغاز سال نو فاصله داریم.

معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خرید بلیت قطارهای نوروزی ۹۴ بر اساس نیاز انجام شده است البته در روزهای خاص عرضه و تقاضا برابری نمی‌کند، عنوان کرد: در سفرهای نوروزی پیش‌رو، نظارت‌ بر خدمات ریلی بیشتر می‌شود و کیفیت خدمات مسافری افزایش خواهد یافت. همچنین بازسازی‌هایی در برخی از ایستگاه‌های مسافری شروع کردیم که امیدواریم تا پایان امسال تمام شده و به بهره‌برداری برسند./

نظر شما