شناسهٔ خبر: 42990 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تأکید مه‎آبادی بر اتمام هرچه سریع‎تر پروژه‎های فرودگاه مهرآباد

رحمت‌اله مه‌آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید سرزده، از پروژه‎های در دست احداث فرودگاه مهرآباد دیدن و بر سرعت‎دهی به انجام آنها تأکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎ عمومی فرودگاه مهرآباد، رحمت‎اله مه‌آبادی در این بازدید پروژه‎های نیمه تمام این فرودگاه شامل ورودی ایستگاه ۴ مترو به ترمینال ۲ وهمچنین جابه جایی غرفه‎های تجاری و ساماندهی تاکسی‎های فرودگاه را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

مه آبادی که در این بازدید که غلامحسین باقريان، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی و علی رستمی مدیر کل فرودگاه مهرآباد را در کنار خود داشت، از آنها خواست تا با پیگیری جدی مسائل موجود، زمینه اتمام و بهره‎برداری از این پروژه‎ها را فراهم کنند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات این اداره کل در زمینه ارتقای خدمات فرودگاهی گفت: در فرودگاه مهرآباد اتفاقات خوبی در زمینه ارتقای خدمات افتاده است که مرهون تلاش‎ها و زحمات شبانه‎روزی مدیران و کارکنان آن است. البته این پایان ارائه خدمات بهینه به مسافران فرودگاهی نیست، بلکه شروع خدمات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز است. 

نظر شما