شناسهٔ خبر: 43040 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سیستان و بلوچستان انجام شد:

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با فرمانده جدید انتظامی استان

جلسه صبح امروز مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران و مسئولین اداره کل راه و شهرسازی با فرمانده جدید انتظامی استان در محل دفتر فرماندهی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز مدیرکل و جمعی از مدیران و مسئولین اداره کل  راه و شهرسازی با سردار قنبری فرمانده جدید انتظامی استان در محل دفتر فرماندهی دیدار کردند.

مسعود مالکی مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان هدف از این دیدار را خیرمقدم، آشنایی و ارائه عملکرد و همکاری‌های متقابل این اداره کل با ستاد فرماندهی اعلام کرد.

وی گزارشی از جغرافیای و راه‌های حوزه استحفاظی این اداره کل را خصوصاً در بخش ساخت راه، مسائل ایمنی جاده، عوامل بروز حوادث جاده‌ای و اقدامات صورت گرفته جهت کاهش تصادفات را به‌طور خلاصه به سردار قنبری ارائه داد.

سردار قنبری ضمن تشکر از این نشست صمیمانه گفت: انتظار ما از مدیرکل راه و شهرسازی و همکارانشان حفظ تعاملات خوب  قبلی و  تلاش در برطرف نمودن نقاط پرحادثه جاده‌ای با همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط می‌باشد که این‌جانب و جمع همکارانمان در به نتیجه رسیدن این امر در کنار شما خواهیم بود چون اعتقاد داریم طبق آیه شریفه قرآن کریم نجات یک انسان، نجات انسانهاست؛ و بر اساس این اعتقاداتی که همه مسئولین با وظایف ذاتیشان دارند مطمئن هستیم با تعاملان بتوانیم هم وضعیت گذشته را حفظ نموده هم قدمی به جلو جهت کاهش تصادفات جاده‌ای و نظم در عبور و مرور ایجاد نمائیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در استان کمبود بزرگراه داریم این خلأ را باید با تلاش خودمان و جمع دستگاه‌هایی که در حفظ ایمنی و رعایت قوانین دست‌اندرکار پوشش دهیم که البته رعایت قوانین و استفاده وسایط نقلیه با ایمنی مناسب توسط رانندگان و مسافرین عزیز از عوامل بسیار مهم در کاهش تصادفات خواهد بود.

نظر شما