شناسهٔ خبر: 4306 - سرویس پربحث‌ترین اخبار
نسخه قابل چاپ

بازدید سرلشکر جعفری از پروژه آزاد راه حرم تا حرم

 آزاد راه حرم تا حرم فرمانده کل سپاه با تاکید بر کار و فعالیت بیشتر در توسعه و سازندگی کشور گفت: زیر ساخت‌های لازم برای حضور شرکت‌‌های خصوصی در عرصه‌ سازندگی کشور فراهم شده و سپاه توجه به بخش خصوصی را از اولویت‌های خود می‌داند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از تسنيم، سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بازدید از پروژه آزاد راه "حرم تا حرم" در جمع مدیران و کارکنان این پروژه ضمن قدردانی از خدمات صورت‌گرفته اظهار داشت: رعایت کیفیت و توجه به معنویت از شاخص‌های اصلی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در اجرای پروژه‌ها است و در واقع جنبه‌های ارزشی انقلاب اسلامی از دلایل اصلی ورود سپاه به عرصه سازندگی بوده است.

وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به اعتراف همگان توانسته است در حین کار، ارزش‌های دینی و انقلابی را به پیمانکاران، کارگران و تأمین‌کنندگان کالا منتقل کند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: پاسداری از ارزش‌های دینی و ملّی و خدامحوری باید در همه حال در کارهای سازندگی رعایت شود.

سرلشکر جعفری با اشاره به پروژه معنوی آزادراه "حرم‌تاحرم" بیان داشت: یقیناً انگیزه معنوی و عشق به اهل بیت(ع) یکی از شاخص‌ها و انگیزه‌های دست‌اندرکاران قرارگاه در اجرای این پروژه بوده است.

وی همچنین با اشاره به برخی جریان‌سازی‌ها نسبت به فعالیت‌های سازندگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای حضور بیشتر شرکت‌های خصوصی در عرصه سازندگی کشور فراهم شده است و سپاه نیز توجه به بخش خصوصی را از اولویت‌های خود می‌داند.

پروژه آزادراه "حرم‌تاحرم" (قم- تهران- مشهد) به طول تقریبی 970 کیلومتر به منظور اتصال شرق کشور به شبکه آزاد راهی جنوب شرق و غرب طراحی شده است و نقش بسزایی در اتصال مراکز مهم شرق کشور به خصوص مشهد مقدس به مرکز کشور داشته و تسهیل‌کننده حرکت زائران حرم مطهر رضوی و حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهد بود.

این آزادراه ارتباط مراکز اقتصادی در مسیر را برقرار نموده و با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و وزارت راه و شهرسازی مسیر ترانزیت غرب به شرق را ایجاد می‌کند. این مسیر به قطعات مختلف شامل قم- گرمسار، گرمسار- سمنان، سمنان- سبزوار، سبزوار- نیشابور و نیشابور- مشهد تقسیم‌بندی و به ترتیب اجرا می‌شوند. قطعه قم-گرمسار به طول 152 کیلومتر اولین قطعه از این طرح عظیم است که آماده بهره‌برداری گردیده است.

نظر شما