شناسهٔ خبر: 43079 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای کاهش تصادفات انجام شد:

برگزاری کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه‌ها در خراسان شمالی

جلسه جلسه کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی راه‌های خراسان شمالی با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیران کل عضو کمیسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علیرضا مصطفی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی راه‌های خراسان شمالی که با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیران‌کل عضو کمیسیون برگزار شد، گفت: طی تحلیلی که توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان صورت گرفته است، بیشتر کسانی که در تصادفات جان خود را از دست می‌دهند کسانی هستند که تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم دارند و این نشان می‌دهد که باید تمام فکر و ذهنمان را روی فرهنگ رانندگی متمرکز کنیم.

وی افزود: ما به عنوان عضو کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه‌های استان وظیفه داریم تا مردم را درجهت رعایت فرهنگ رانندگی آگاه کنیم و اطلاعات لازم و کافی در مورد محورهای استان را به مسافران عبوری از استان خود بدهیم و این کار را می‌توانیم با توزیع بروشور در پلیس راه‌ها و ورودی استان انجام دهیم.

مصطفی‌زاده در این جلسه عنوان کرد: ۲۰ تا ۳۱ شهریور توسط معاون امورعمرانی استانداری به نام دهه احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی نامگذاری شده و باید در این دهه همه سعی و تلاشمان در جهت کاهش تصادفات باشد.

 

نظر شما