شناسهٔ خبر: 43140 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

فروش بلیت مهر ماه قطارهای رجا از ۲۰ شهریور

بلیط قطار فروش بلیت قطارهای رجا برای دوره ۱۱ تا ۳۰ مهر، از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۰ شهریور ماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارات راه و شهرسازی روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطارهای مسافری همه محور‌ها به صورت همزمان از همه کانال‌های فروش شرکت رجا از ساعت ۱۰ صبح همین تاریخ انجام می‌شود.

بعد از روش‌های مختلف فروش بلیت قطارهای رجا از جمله اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹، نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور، این شرکت اخیراً فروش بلیت از طریق "ربات" تلگرام و اپلیکیشن "آپ" را به کانال‌های فروش خود اضافه کرده است.

هموطنان می‌توانند با ثبت نشانی RajaTicketBot@ در تلگرام خود، عضو این ربات تلگرام شوند و برای تهیه بلیت قطارهای رجا اقدام کنند.

متقاضیان جدید عضویت در سامانه "آپ" نیز با ارسال عدد یک با پیامک به شماره ۲۰۰۰۷۳۳ و نصب برنامه "آپ" در گوشی‌های تلفن همراه خود می‌توانند در کنار سایر اعضای فعلی این نرم افزار با انتخاب گزینه خرید بلیت قطار اقدام به تهیه بلیت کنند.

شرکت رجا به منظور اطلاع رسانی تخفیف‌های دوره‌ای و لحظه‌ای بلیت قطارهای خود، چندی پیش کانال تلگرامی "سفر ارزان" safararzan۱۵۳۹ @ را نیز راه اندازی کرد.

هموطنان گرامی برای اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.

 شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقاد‌ها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

نظر شما