شناسهٔ خبر: 43144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان خبر داد:

احداث مجتمع اداری شهرستان فاریاب در جنوب کرمان

پروژه ساختمانی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات دولتی و تسهیل و تسریع انجام امور مردم و بهینه کردن فضای اداری کار احداث مجتمع اداری شهرستان فاریاب در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: شهرستان فاریاب جزء شهرستان‌های جدید استان کرمان است که از لحاظ ساختمان‌های اداری دارای مشکلات عدیده‌ای است به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات دولتی و تسهیل و تسریع انجام امور مردم و بهینه کردن فضای اداری کار احداث مجتمع اداری شهرستان فاریاب در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: احداث مجتمع اداری این شهرستان به متراژ ۳۰۵۰ مترمربع در ۲ طبقه جهت بهره‌برداری تعدادی از ادارات شهرستان فاریاب جهت خدمات‌دهی بهتر به مردم این شهرستان در زمینی به مساحت ۶۹۰۰ مترمربع احداث می‌گردد.

در ادامه افزود: با توجه به اینکه شهرستان مذکور فاقد سالن همایش است در این مجتمع اداری سالن همایش ۸۰ نفره نیز طراحی شده است.

ساردوئی گفت: تاکنون این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد مبلغ ۱۳۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده وجهت تکمیل آن به همراه، محوطه‌سازی و حصارکشی به مبلغ ۴۵۰۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

نظر شما