شناسهٔ خبر: 43153 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان رزن خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی دو قطعه زیرگذر چهارخطه رزن در استان همدان

زیرگذر رئیس راه و شهرسازی شهرستان رزن از آغاز عملیات اجرایی دو قطعه زیرگذر شهر رزن به صورت چهارخطه با اعتبار ۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، احمد محمدی در خصوص اقدامات راه و شهرسازی شهرستان رزن اظهار کرد: عملیات اجرایی دو قطعه زیرگذر شهر رزن به صورت چهارخطه به طول ۵.۵ کیلومتر و به عرض زیرسازی شده ۲۵ متر عرض نهایی انجام شده است.

وی افزود: عرض نهایی آسفالت دو بانده با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان امسال توسط را و شهرسازی استان عملیاتی شده است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان رزن ادامه داد: عملیات اجرایی روکش محور رزن- قروه درجزین نیز به طول ۹ کیلومتر و به عرض ۲۱ متر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال شروع شده است.

وی در خصوص شروع عملیات اجرای روکش محور آوج- ماهنیان نیز گفت: اجرای این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر و به عرض ۱۰.۴۰ متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان در حال اجراست.

محمدی در خصوص دیگر پروژه‌های در دست اقدام امسال راه و شهرسازی شهرستان رزن بیان کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی ناکین- کرفس به طول چهار کیلومتر با عرض زیرسازی هفت متر عرض نهایی آسفالت ۵.۵ متر نیز با اعتباری بالغ بر ۸۳۰ میلیون تومان شروع شده است.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی کریدور شمال استان همدان در محور رزن- دمق اضافه کرد: تعریض محور رزن ـ ورقستان ـ وفس و اجرای باند جدید وید- دمق به طول ۱۰ کیلومتر توسط راه و شهرسازی رزن در حال اجراست.

نظر شما