شناسهٔ خبر: 43186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد:

ضرورت حاکم‌سازی رویه جدید برای رفع چالش‌های تهران/ مدیریت جدید شهر تهران باید دم تازه‌ای در کالبد شهر تهران بدمد

سید هادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تهران طی یک دهه اخیر تغییرات زیادی را شاهد بوده و طبیعی است که دچار چالش‌های فراوانی شده باشد، شهردار تهران باید در تصمیماتش برای حل این چالش‌ها نگاه و رویه جدیدی را حاکم کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید هادی بهادری گفت: انتظار شهروندان تهرانی از مدیریت شهری و شهردار جدید تهران این است که بینش و نگاه جدیدی را در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های شهر حاکم کنند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم ارومیه در مجلس متذکر شد: شهرداری تهران، برای شهرداری‌های سایر شهرهای کشور الگو و الهام‌بخش است. هر کار و تصمیم شهرداری تهران تاثیرش را بر مدیریت شهری سایر شهرهای  کشور می‌گذارد. مطالبات مردم ایجاب می‌کند با تغییر رویکردها و رویه‌ها در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف، ایده‌های متنوعی به اجرا گذاشته شود.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید شهر تهران باید دم تازه‌ای در کالبد شهر تهران بدمد، گفت: طی سالیان گذشته در  اداره شهر تهران فرآیندی سنتی به یک روال معمول بدل شده است که شورای شهر و شهردار جدید تهران باید این روال را تغییر دهند. مدیریت شهر تهران باید مبتنی بر نگرش عملی، کارشناسی و به‌روز تغییر رویکرد و رویه دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: مشکلات شهر تهران خیلی زیاد است. از مسائل مربوط به ترافیک و محیط زیست گرفته تا ساخت و سازها، فضای سبز شهری و شهرفروشی گرفتار چالش‌هایی شده‌ایم که نیاز به تغییر رویه و اصلاحات وسیع است.

نظر شما