شناسهٔ خبر: 43209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مهرآبادی انجام شد:

افتتاح ۱۸۰۷ واحد مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی

افتتاح امروز با حضور قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر، معاون امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و سایر مقامات استانی و جمعی از اقشار مردم، ۱۸۰۷ واحد مسکن مهر استان در محل پروژه ۱۷۶ واحدی شهرک اندیشه تبریز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، به میمنت ایام فرخنده دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم و هفته دولت، امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر، معاون امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مقامات استانی و جمعی از اقشار مردم، مراسم افتتاح ۱۸۰۷ واحد مسکن مهر استان در محل پروژه ۱۷۶ واحدی شهرک اندیشه تبریز برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این مراسم ضمن اعلام گزارشی از مساکن مهر استان و مشخصات پروژه‌های افتتاحی، کلید واحد نمونه به همراه یک جلد کلام‌الله مجید و هدایایی توسط قائم‌مقام وزیر تحویل متقاضی آن واحد شد.

سپس جلسه بررسی مسائل و مشکلات برخی از پروژه‌های مسکن مهر استان با حضور مهرآبادی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیر مسکن و ساختمان، کارشناسان مربوطه و همچنین نمایندگان اعضاء پروژه در محل ساختمان شماره ۲ اداره کل برگزار و دستورات لازم برای اقدام و پیگیری حل مشکلات از سوی قائم‌مقام وزیر صادر شد.

نظر شما