شناسهٔ خبر: 43214 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

دبیر انجمن شرکت‌هایی هواپیمایی خبر داد:

بلیت نجف برای ایام اربعین ۱۲میلیون ریال/ افزایش یک میلیون ریالی

هواپیما هما دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: قیمت بلیت پرواز هوایی در مسیر تهران- نجف- تهران در ایام اربعین حسینی در بازه زمانی ۱۳ تا ۲۲ آبان ماه ۱۲ میلیون ریال تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «مقصود اسعدی‌سامانی» دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، گفت: در جلسه روز گذشته در سازمان هواپیمایی کشوری با حضور نمایندگان شرکت‌های هوایی مقرر شد برای جلوگیری از بازار سیاه نرخ بلیت پروازهای‌هوایی برای زائران حسینی از تهران - نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران ۱۲ میلیون ریال و مشهد - نجف - مشهد ۱۵ میلیون ریال تعیین شود و بقیه شهرها هر شرکتی که پرواز داشته باشد مسیر رفت و برگشت به بغداد و یا نجف همان ۱۲ میلیون ریال خواهد بود.

وی اظهار داشت: امسال قیمت پروازهای هوایی از تهران به نجف و یا بغداد یک میلیون ریال اضافه شده و نرخ بلیت مشهد به نجف نیز نسبت به سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال افزایش یافته است.

سامانی با اشاره به نرخ بلیت‌های یکسره تهران ـ نجف به ایرنا گفت: قیمت یک سره بلیت این مسیر نیز ۶ میلیون ریال و مشهد ـ‌ نجف نیز ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین شد اما قیمت‌های بیزینس‌ کلاس شرکت‌ها طبق تعرفه ایرلاین‌ها خواهد بود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: در این جلسه تمام شرکت‌ها متعهد شدند قیمت بلیت خود را طبق این نرخ‌ها به مسافران عرضه کنند و مسافران نیز نباید بیش از این نرخ‌ها بلیت خریداری کنند.

گفتنی است، هر سال در ایام اربعین حسینی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلا می‌شوند و این سبب می‌شود برخی از سوادگران سعی کنند در بازار سیاه با سوداگری سود زیادی کسب کنند.

نظر شما