شناسهٔ خبر: 43240 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برای بار دوم در یک هفته:

تقدیر استاندار تهران از عملکرد فرودگاه مهر‌آباد

فرودگاه مهرآباد استان‌دار تهران گفت: فرودگاه مهرآباد از لحاظ انضباط، نوسازی ، ارتقاءخدمات، کار اصولی و سیستماتیک، کاهش ایستایی مراجعین ومسافرین ، وبهسازی ونوسازی زیرساخت‌های فرودگاهی و با افزایش اعزام و پذیرش مسافر از دستگاه‌های ویژه برای تقدیر در دولت یازدهم می باشد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد ، سید حسین هاشمی، استاندار تهران در جلسه شورای اداری استان تهران که در محل امامزاده داوود(ع) به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه استان با حضور معاونان استاندار و جمعی از مدیران استان برگزار شد،گفت: آمار و ارقام ارایه شده از سوی دستگاه ها توفیقات خوبی را نشان می دهد اما همه دستگاه‌های اجرایی نیازمند مستندسازی هستند این مستندات باید به صورت گزارشی کوتاه طی سال های ۹۲ تا امسال به اطلاع مردم برسد تا نشان دهند با همه مضیقه های مالی به چه رشدی رسیدیم و هدفگذاری برای دولت دوازدهم چه می باشد.او با اشاره به کمبود منابع مالی گفت: با توجه به این کمبودها پیشرفت خوبی در استان تهران داشتیم.

هاشمی با اشاره به وضعیت فروگاه مهرآباد در آغاز دولت یازدهم گفت: وقتی دولت یازدهم روی کار آمد امکانات و نظم در فرودگاه مهرآباد بسیار بد بود و امروز می‌بینیم که نظم در این فرودگاه قابل مقایسه با گذشته نیست و بسیار خوب شده است.

 وی تاکید نمود فرودگاه مهرآباد از لحاظ انضباط ، نوسازی ، ارتقاءخدمات ، کار اصولی و سیستماتیک ، کاهش ایستایی مراجعین ومسافرین ، وبهسازی ونوسازی زیر ساخت های فرودگاهی وبا افزایش اعزام وپذیرش مسافر  از دستگاههای ویژه برای تقدیر در دولت یازدهم می باشد.

هاشمی همه اداره‌های کل استان را موظف کرد که عملکرد خود در دولت یازدهم در گزارشی کوتاه به اطلاع مردم استان تهران در طی یک هفته برسانند و اهداف عالی تعیین شده از سوی رییس جمهور در دولت دوازدهم از سوی دستگاه ها مشخص شود و در دولت دوازدهم گزارش عملکرد دستگاه‌ها باید قابل اندازه‌گیری باشد و کارهای ویژه مطرح و مشخص شود.

استاندار تهران با اشاره به رتبه برتر استان در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و نگاه خوب دستگاه ها تاکید کرد: همه مدیران تا آ‌خرین لحظه مدیریت خود مسئول هستند به وظایف خود عمل کنند و یکی از وظایف آنها باز کردن مسیر اشتغال است. ما با همه قوا برای سرمایه‌گذارها در تهران راه را باز می‌کنیم و از همه سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم اما با تخلفات نیز با قاطعیت برخورد خواهیم کرد و همه امور رصد می‌شوند.

او در پایان : ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای خدمت رسانی از  دو دستگاه اجرایی استان ، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا واداره کل فرودگاه بین المللی مهرآباد تقدیر وتشکر نمود وگفت : هرچند که این دستگاهها در جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفته اند اما جا دارد مجددا از زحمات این عزیزان وهمکارانشان جهت اقدامات بهینه در دولت یازدهم  تشکر وقدردانی نمود.  

برچسب‌ها:

نظر شما