شناسهٔ خبر: 43276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی با رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر زاهدان/ بررسی پروژه‌های عمرانی مشترک

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان طی دیداری درخصوص عملیات زیر سازی ـ زیر بنایی و عمرانی مربوط به استان به گفتگو پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، روز گذشته مدیر کل استان و جمعی از مدیران و مسئولین اداره‌کل  راه و شهرسازی با مهندس عبدالجلیل شهنوازی رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان دیدار کردند.

مسعود مالکی مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان هدف از این دیدار را خیر مقدم، آشنایی و ارائه عملکرد و همکاری‌های  بیشتر و متقابل این اداره‌کل با شورای اسلامی شهر زاهدان در خصوص توسعه و زیبا سازی سیما و منظر شهری و حقوق شهروندی اعلام کرد.

وی گزارشی از اقدامات انجام شده در حاشیه  شهر زاهدان (۳محله هدف شیرآباد ـ کریم آباد و منطقه سیک سوزی) که برای ارتقاء کیفیت زندگی و  رفاه حال مردم در آن منطقه انجام شده را بطور خلاصه بیان کرد.

شهنوازی رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان نیز ضمن تشکر از این نشست صمیمانه گفت: ما در شورای شهر زاهدان در قسمت‌های مختلف در بخش‌های زیر سازی ـ زیر بنایی و عمرانی  آماده خدمت هستیم  تا بتوانیم با  همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی و توان فنی و تخصصی  همکارانشان  در برطرف کردن مشکلات شهر زاهدان در خصوص بهسازی و زیبا سازی شهر با هم همکاری نمائیم./

نظر شما