شناسهٔ خبر: 43333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری پنجمین جلسه كارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان

جلسه دبیر كارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان گلستان از برگزاری پنجمین جلسه این كارگروه در سالجاری و بررسی ۴۰ دستور كار در آن خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان :مهندس عیسی مهری مدیر شهرسازی و معماری اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان در این باره افزود : در پنجمین كارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان كه در روز گذشته در محل سالن اجتماعات معاون عمرانی استانداری برگزار شد موارد ارسالی به دبیرخانه این كار گروه شامل تعیین كاربری احداث بناهای واحدهای صنعتی ، خدمات رفاهی، دامداری و تولیدی و افزایش سطح اشغال و تغییر كاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان بررسی شد.

مدیر شهرسازی و معماری اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: در ادامه این جلسه مغایرت‌های طرح تفصیلی گنبدكاووس و مغایریت‌های طرح هادی شهرهای مینودشت ، نوكنده، آق قلا، مزرعه و سرخنكلاته ، نیز با حضور شهرداران شهرهای ذكر شده بررسی  و برخی از موارد با توجه به قوانین و بخشنامه‌های موجود مصوب و مابقی نیز مخالفت گردید.

كارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان با ریاست معاونت عمرانی استانداری و دبیری مدیر كل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار می‌گردد.

نظر شما