شناسهٔ خبر: 4336 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سعید عبدالحافی خبر داد:

ظرفیت حمل و نقل پنج میلیون کانتینری کالا در بنادر عمان

بندر عمان معاون بنادر وزیر حمل ونقل کشور عمان در حاشیه نخستین اجلاس همکاری‌های حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیتی(موافقتنامه عشق آباد) از ظرفیت حمل و نقل پنج میلیون کانتینری کالا در بنادر عمان خبر داد و اظهار کرد: در سه سال آینده ۳.۵ میلیون تن کانتینر به این ظرفیت اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید عبدالحافی در حاشیه نخستین اجلاس همکاری‌های حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیتی(موافقتنامه عشق آباد) در جمع خبرنگاران درباره پیوستن به کنوانسیون TIR اظهار کرد: همه کشورها باید در تسهیل و تسریع حمل و نقل و جریان امن حمل اقتصادی کالا مساعدت داشته باشند. 

معاون بنادر وزیر حمل ونقل کشور عمان درباره برنامه‌های کشور عمان برای ارتقای همکاری در حوزه صادرات و واردات با ایران و همین‌طور دیگر کشورها توضیح داد: بنادر کشور عمان برای صادرات کالا به همه دنیا آماده شده است و امیدواریم کالای صادراتی ایران از مسیر بنادر ما صادر شود.

نماینده کشور عمان در نخستین اجلاس همکاری‌های حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیتی درباره ظرفیت‌های بالقوه بنادر کشور عمان برای صادرات به دنیا، گفت: عمان در حال حاضر سالانه ظرفیت حمل و نقل پنج میلیون کانتینر را دارد که قصد داریم در سه سال آینده ۳.۵ میلیون تن کانتینر به این ظرفیت اضافه کنیم./

نظر شما