شناسهٔ خبر: 43427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری پنجمين جلسه كارگروه امور زير بنايی و شهرسازی استان گلستان

جلسه دبير كارگروه امور زير بنايی و شهرسازی استان گلستان از برگزاری پنجمين جلسه اين كارگروه در سال جاری و بررسی ۴۰ دستور كار در آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان عیسی مهری مدیر شهرسازی و معماری اداره‌كل راه و شهرسازی استان گلستان در این باره افزود :در پنجمین كارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان كه در روز گذشته در محل سالن اجتماعات معاون عمرانی استانداری برگزار شد موارد ارسالی به دبیر خانه این كار گروه شامل تعیین كاربری احداث بناهای واحدهای صنعتی ، خدمات رفاهی،دامداری وتولیدی و افزایش سطح اشغال و تغییر كاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان بررسی شد.

مدیر شهرسازی و معماری اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: در ادامه این جلسه مغایر تهای طرح تفصیلی گنبدكاووس ومغایریتهای طرح هادی شهرهای مینودشت ، نوكنده، آق قلا،مزرعه و سرخنكلاته ، نیز با حضور شهرداران شهرهای ذكر شده بررسی  و برخی از موارد با توجه به قوانین و بخشنامه های موجود مصوب و مابقی نیز مخالفت گردید.

كارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان با ریاست معاونت عمرانی استانداری و دبیری مدیر كل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار می‌شود./

نظر شما