شناسهٔ خبر: 43458 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه‌های راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

انجام اقدامات لازم برای ایمنی مدارس حاشیه راه‌ها در سال تحصیلی جدید

مدرسه رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه‌های راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همه اقدامات برای ایمنی مدارس حاشیه راه جنوب استان در سال تحصیلی جدید آغاز شده است.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی محمدرضا دشتی زاده  گفت: تمامی اقدامات، هماهنگی‌ها و کارهای لازم ایمنی مدارس حاشیه راه برای آغاز سال تحصیلی انجام شده  است.

وی افزود: تعداد ۳۵ مدرسه که ۱۰ مدرسه از گذشته و ۲۵ مدرسه جدید می‌باشد نیز اقدامات ایمنی آن‌ها براي ايمنی تردد و حفظ جان دانش آموزان انجام شده است.

رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه‌های راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده خط کشی عابرپیاده، نصب تابلوهای محدودیت سرعت هم به صورت افقی و هم بصورت عمودی و نصب سرعت گیر و سرعت کاه بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین نیز از ۲۵ شهریور ماه جاری کار فرهنگ‌سازی در مدارس حاشیه راه جنوب استان شروع شده به صورتی که تابلوهای ایمنی را به مدارس حاشیه راه می‌بریم ودر مورد علایم راهنمایی و رانندگی،اهمیت نصب تابلو و نگهداری از آنها به دانش‌آموزان آموزش می‌دهیم.

دشتی‌زاده خاطرنشان کرد: این اقدام با همکاری پلیس راه جنوب استان  سیستان و بلوچستان برای دانش آموزان از سنین دبستان آغاز شده است  و ما سعی داریم که کودکان را از سنین پایین با این علایم  آشنا و حافظ جان آن‌ها باشیم.

نظر شما