شناسهٔ خبر: 43459 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در جلسه هم‌اندیشی با شرکت‌های خدمات مسافری مطرح شد:

توجه به كیفیت به‌عنوان عامل مؤثر بر تعیین سهم بازار

قطار- سوار شدن به قطار در جلسه هم‌اندیشی بررسی راهكارهای ارتقاء كیفیت خدمات قطارهای مسافری؛ حاضران ضمن تأكید بر برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم در راستای ارتقای كیفیت قطارهای مسافری؛ خواستار رفع برخی مشكلات حوزه زیرساخت شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، جلسه هم‌اندیشی بررسی راهكارهای ارتقاء كیفیت خدمات قطارهای مسافری دیروز، ۲۵ شهریور با حضور مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن، معاونان مربوطه، مدیرکل راه‌آهن تهران، معاونان مدیرعامل شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و جمعی از نماینده‌های شرکت‌های خدمات مسافری در سالن جلسات اداره كل راه‌آهن تهران برگزار شد.

مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری در این نشست، حضور پیگیرانه کمیته‌ها و نظارت بیش‌ازپیش بر بهداشت و عملكرد خدمات مسافری توسط شرکت‌های پیمانكار را خواستار شد و بیان داشت: تمام فرایندها و دستورالعمل‌هایی كه در این خصوص وجود دارد باید توسط کمیته‌ها پیگیری شود و هرکجا كه به اصلاح فرایند نیاز بود اعلام شود تا مجموعه راه‌آهن نسبت به برطرف كردن آن‌ها اقدام كند.

علی كاظمی منش قیاس شرکت‌های مسافری را باهم، تنها برای اطلاع از نحوۀ خدمات‌دهی آن‌ها عنوان كرد و تأكید كرد: مطمئناً شرکت‌ها در وضعیت مشابهی قرار ندارند بلكه نکته‌ای كه در این‌گونه جلسات از خدمات‌دهی شرکت‌ها عنوان می‌شود بیشتر برای آشنا شدن با عملکردها است و مطرح كردن این موارد می‌تواند كمك كند تا در كیفیت خدمات خودمان تجدیدنظر كرده و در جهت بهبود آن‌ها گام برداریم.

وی برگزاری جلسات با حضور نماینده‌های شرکت‌های پیمانكار را برای حل مشكلات و رسیدن به یك وفاق جمعی عنوان كرد و اظهار داشت: شنیدن نقطه نظرات و سخنان نماینده‌های شرکت‌ها می‌تواند ما را در شناخت هر چه‌بهتر نقاط ضعف و قوتمان یاری كند. همان‌طور كه در این چند ماه اخیر با مطرح‌شدن بعضی مشكلات، آن‌ها را شناسایی و رفع كردیم .

در این جلسه حاضران ضمن تأكید بر برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم در راستای ارتقای كیفیت قطارهای مسافری؛ خواستار رفع برخی مشكلات حوزه زیرساخت شدند.

توجه به كیفیت به‌عنوان عامل مؤثر بر تعیین سهم بازار از دیگر نكاتی بود كه حاضران در جلسه بر آن تأكید داشتند

نظر شما