شناسهٔ خبر: 43497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهرستان میانه برگزار شد:

جزئیات جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان میانه

جلسه جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان میانه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران ساخت و توسعه راه‌ها، مسکن و ساختمان و روسای ادارات زیربط در محل فرمانداری میانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان میانه با حضور توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی و جعفر صادق رستمی مهر و مهدی اسحقی نژاد مدیران ساخت و توسعه راه‌ها، مسکن و ساختمان و روسای ادارات زیربط در محل فرمانداری میانه برگزار شد.

بنابراین گزارش توحید اخلاقی گفت: در حوزه راهسازی اقدامات مناسبی در حوزه استحفاظی میانه انجام گرفته است که می‌توان به جاده میانه – سرچم اشاره کرد که حدود ۱۱ کیلومتر اقدام شده است.

وی افزود: در ارتباط با جاده قدیم میانه – بستان‌آباد، خوشبختانه دوبانده کردن مسیر از بستان‌آباد اقدام شده و همچنین ردیف اعتباری آن نیز در حال پیگیری است.

اخلاقی با اشاره به راه‌های روستایی شهرستان گفت: برای احداث راه‌های روستایی نیمه فعال و فعال اقداماتی در حال انجام است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به سرانجام رسیده و با تحویل قیر رایگان، روکش راه‌های روستایی نیز انجام گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در رابطه با طرح جامع شهرستان نیز اظهار کرد: با مهندسین مشاور قرارداد همکاری منعقد شده و در اولین فرصت نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد. 

نظر شما